Elaboració de documents de text

Elaboració de documents de text

Inscripció tancada

Continguts
Comparteix-ho:
Share on facebook
Share on twitter

Objectius

ATENCIÓ: AQUEST CURS NO INCLOU CAP LLICÈNCIA DE PROGRAMARI

Elaborar documents mitjançant aplicacions ofimàtiques de processadors de textos.

Identificar els diferents apartats i les diferents icones de les barres d’eines

Aprendre a fer servir la correspondència entre documents de dades, documents de text i correu electrònic.

Inserir, crear i fer servir plantilles, imatges i estils.

A qui s’adreça?

Aquesta acció formativa s’adreça a usuaris interessats a introduir-se en l’ús de processadors de text.

Requisits

Es recomana tenir coneixements bàsics d’ús de navegadors web (nivell d’usuari).

Unitats temàtiques

  1. Entrar i sortir del programa.
  2. Descripció de la interfície del processador de text.
  3. Finestra de document.
  4. Barra d’estat.
  5. Ajuda de la barra de l’aplicació de tractament de textos.
  6. Barra d’eines estàndard.
  7. Ús de mètodes de dreceres de teclat.
  8. Operacions amb el text del document.
  9. Operacions amb arxius de l’aplicació.
  10. Correcció del text.
  11. Configuració i visualització de pàgines.
  12. Creació de taules.
  13. Correcció de textos.
  14. Creació de macros.
  15. Impressió de documents.
  1. Creació del document model per a l’enviament massiu: cartes, sobres, etiquetes o missatges de correu electrònic.
  2. Selecció dels destinataris mitjançant la creació o l’ús d’arxius de dades.
  3. Creació de sobres i etiquetes: opcions de configuració.
  4. Combinació de correspondència, sortida del document cap a la impressora o cap al correu electrònic.
  1. Des d’un arxiu.
  2. Fent servir imatges dissenyades amb antelació.
  3. Fent servir el porta-retalls.
  4. Ajustar imatges amb el text.
  5. Millora de les imatges.
  6. Inserció i operacions amb formes elaborades.
  1. Estils estàndard.
  2. Assignar, crear, modificar i esborrar estils.
  3. Ús de plantilles i assistents
  1. Treballar amb documents llargs.
  2. Fusionar documents.
  3. Revisar documents i treballar amb documents compartits