
Atenció òptima i eficaç a la clientela
- Periodo de inscripción: 19/08/2024
- - 08/09/2024
- Fechas de inicio y finalización del curso: 09/09/2024
- - 13/10/2024
- Modalidad: Semipresencial
- Duración: 25 horas.
- Lengua del curso: Català
Inscripció tancada
Objetivos
Adquirir coneixements, habilitats i destreses per a oferir una atenció a la clientela respectuosa, eficaç i de qualitat com a eina de fidelització i comercialització de nous productes i/o serveis.
A quién se dirige?
Autònoms i PIMEs que en la seva activitat diària atenguin clients i vulguin millorar la manera de fer-ho.
IMPORTANT: Aquest curs s’imparteix en modalitat de Teleformació, amb classes síncrones per videoconferència en dies concrets i amb un horari estipulat. Un dels requisits per obtenir certificat és acudir al 80% de les sessions. Hi ha límit de places però s’elaborarà llista d’espera. En cas de no acudir a les dues primeres sessions, es donarà de baixa l’usuari i s’oferirà el lloc al següent en la llista.
Horaris
Dimarts i dijous de 17:00h a 18:30h, des del 10 de setembre i fins el 10 d’octubre. Total: 10 sessions.
Requisitos
Es recomana tenir coneixements bàsics d’informàtica i ús de navegadors web (nivell d’usuari).
Unidades temáticas
- Principis bàsics d’atenció a la clientela.
- El procés comunicatiu.
- Comunicació no violenta
- Assertivitat
- Resolució de problemes.
- Gestió de queixes.
- Tècniques de venda.
- Fidelització.