Tècniques de disseny gràfic corporatiu
- Període d’inscripció: 19/06/2023
- - 02/07/2023
- Dates d'inici i finalització del curs: 04/07/2023
- - 27/08/2023
- Modalitat: Autoformació
- Durada: 75 hores.
- Llengua del curs: castellà
Inscripció tancada
Continguts
Comparteix-ho:
Objectius
- Aplicar criteris d’identitat corporativa traslladant-los de manera creativa al disseny publicitari i al mitjà de publicació.
- Analitzar les característiques de diferents tipus de materials de promoció publicitària i informativa en diferents suports, convencionals i en línia.
- Aplicar tècniques de comunicació persuasiva i identificar els estils propis de la comunicació comercial i informativa de l’empresa per a l’elaboració i difusió de materials de promoció publicitària.
- Seleccionar continguts, imatges i textos necessaris per a l’elaboració de fullets, cartells i materials senzills de promoció publicitària, d’acord amb criteris preestablerts i respectant la normativa vigent i identitat corporativa.
- Elaborar esborranys de materials de promoció publicitària, fullets i cartells no complexes, aplicant tècniques de disseny i fent servir aplicacions informàtiques de disseny a nivell d’usuari.
A qui s’adreça?
Aquest curs s’adreça a persones interessades a adquirir coneixements sobre el disseny com a manera de promocionar els productes, continguts o missatges que es vulguin comunicar des de l’àmbit corporatiu.
Requisits
Es recomana tenir coneixements bàsics d’informàtica i ús de navegadors web (nivell d’usuari).
Unitats temàtiques
- Identitat corporativa.
- Imatge gràfica.
- Disseny gràfic i comunicació corporativa.
- Elaboració d’un brífing per a una agència de publicitat.
- Principis i elements de composició.
- Estils de comunicació persuasiva i no persuasiva.
- Elaboració de missatges de promoció publicitària pels materials de màrqueting i comunicació.
- Fonts d’informació i bancs d’imatges.
- Selecció de continguts, imatges i textos per a materials de comunicació de l’empresa.
- La línia gràfica impresa: papereria corporativa.
- Tècniques de disseny gràfic en materials senzills de promoció publicitària.
- Utilització de programari de disseny gràfic en entorns d’usuari.