Atenció òptima i eficaç a la clientela
- Període d’inscripció: 19/08/2024
- - 08/09/2024
- Dates d'inici i finalització del curs: 09/09/2024
- - 13/10/2024
- Modalitat: Telemàtica
- Durada: 25 hores.
- Llengua del curs: català
Inscripció tancada
Objectius
Adquirir coneixements, habilitats i destreses per a oferir una atenció a la clientela respectuosa, eficaç i de qualitat com a eina de fidelització i comercialització de nous productes i/o serveis.
A qui s’adreça?
Autònoms i PIMEs que en la seva activitat diària atenguin clients i vulguin millorar la manera de fer-ho.
IMPORTANT: Aquest curs s’imparteix en modalitat de Teleformació, amb classes síncrones per videoconferència en dies concrets i amb un horari estipulat. Un dels requisits per obtenir certificat és acudir al 80% de les sessions. Hi ha límit de places però s’elaborarà llista d’espera. En cas de no acudir a les dues primeres sessions, es donarà de baixa l’usuari i s’oferirà el lloc al següent en la llista.
Horaris
Dimarts i dijous de 17:00h a 18:30h, des del 10 de setembre i fins el 10 d’octubre. Total: 10 sessions.
Requisits
Es recomana tenir coneixements bàsics d’informàtica i ús de navegadors web (nivell d’usuari).
Unitats temàtiques
- Principis bàsics d’atenció a la clientela.
- El procés comunicatiu.
- Comunicació no violenta
- Assertivitat
- Resolució de problemes.
- Gestió de queixes.
- Tècniques de venda.
- Fidelització.