Elaboració d’un pla de màrqueting digital
- Període d’inscripció: 19/08/2024
- - 08/09/2024
- Dates d'inici i finalització del curs: 09/09/2024
- - 13/10/2024
- Modalitat: Telemàtica
- Durada: 25 hores.
- Llengua del curs: català
Inscripció tancada
Objectius
Proporcionar els coneixements i les habilitats necessàries per crear i gestionar campanyes de màrqueting digital efectives, identificant els seus objectius, seleccionant els canals adequats, creant contingut atractiu i gestionant les campanyes i mesurant resultats.
A qui s’adreça?
Autònoms i PIMEs de tota mena que vulguin impulsar campanyes de màrqueting de manera efectiva.
IMPORTANT: Aquest curs s’imparteix en modalitat de Teleformació, amb classes síncrones per videoconferència en dies concrets i amb un horari estipulat. Un dels requisits per obtenir certificat és acudir al 80% de les sessions. Hi ha límit de places però s’elaborarà llista d’espera. En cas de no acudir a les dues primeres sessions, es donarà de baixa l’usuari i s’oferirà el lloc al següent en la llista.
Horaris
Dilluns i dimecres de 17:00h a 18:30h, des del 9 de setembre i fins el 9 d’octubre. Total: 10 sessions.
Requisits
Es recomana tenir coneixements bàsics d’informàtica i ús de navegadors web (nivell d’usuari).
Unitats temàtiques
- Introducció al màrqueting digital.
- El públic.
- Els objectius de la campanya.
- Estratègies.
- Eines i mitjans
- Implementació de la campanya