Elaboració d’un pla de màrqueting digital

Inscripció tancada

Continguts
Comparteix-ho:

Objectius

Proporcionar els coneixements i les habilitats necessàries per crear i gestionar campanyes de màrqueting digital efectives, identificant els seus objectius, seleccionant els canals adequats, creant contingut atractiu i gestionant les campanyes i mesurant resultats.

A qui s’adreça?

Autònoms i PIMEs de tota mena que vulguin impulsar campanyes de màrqueting de manera efectiva.

IMPORTANT: Aquest curs s’imparteix en modalitat de Teleformació, amb classes síncrones per videoconferència en dies concrets i amb un horari estipulat. Un dels requisits per obtenir certificat és acudir al 80% de les sessions. Hi ha límit de places però s’elaborarà llista d’espera. En cas de no acudir a les dues primeres sessions, es donarà de baixa l’usuari i s’oferirà el lloc al següent en la llista.

Horaris

Dilluns i dimecres de 17:00h a 18:30h, des del 9 de setembre i fins el 9 d’octubre. Total: 10 sessions.

Requisits

Es recomana tenir coneixements bàsics d’informàtica i ús de navegadors web (nivell d’usuari).

Unitats temàtiques