
Estratègies de màrqueting en l’ús de WhatsApp i Facebook
- Període d’inscripció: 12/09/2022
- - 25/09/2022
- Dates d'inici i finalització del curs: 04/10/2022
- - 30/10/2022
- Modalitat: Telemàtica
- Durada: 11 hores.
- Llengua del curs: català
Inscripció tancada
Continguts
Comparteix-ho:
Objectius
Aprofundir en les oportunitats que ofereix WhatsApp com a eina de missatgeria instantània integrada a Facebook a l’hora de definir i implementar estratègies de màrqueting digital en empreses i entitats. Identificar els límits legals per a poder definir els paràmetres bàsics de qualsevol estratègia digital.
A qui s’adreça?
Aquest curs s’adreça a persones interessades a adquirir coneixements bàsics sobre com definir i implementar estratègies de màrqueting digital en empreses i entitats.
Requisits
Es recomana tenir coneixements bàsics d’informàtica i ús de navegadors web (nivell d’usuari).
Unitats temàtiques
- Avantatges
- Principals característiques
- A qui ens dirigim?
- De què volem parlar?
- Com interactuem amb el públic objectiu?
- Programació de continguts
- Calendari de publicacions
- Què podem fer?
- Marc legal vigent