Gestió de vendes, màrqueting directe i xarxes socials

Inscripció tancada

Continguts
Comparteix-ho:

Objectius

  • Saber moure’s dins el sector.
  • Aplicar tècniques de màrqueting directe i digital a la gestió de vendes i de relació amb els clients.

A qui s’adreça?

Persones interessades a adquirir coneixements sobre la gestió de vendes i el màrqueting directe i digital.

Requisits

Es recomana tenir coneixements bàsics d’informàtica i ús de navegadors web (nivell d’usuari).

Unitats temàtiques

  1. La gestió comercial.
    • La “consciència comercial”: Què suposa concebre la relació amb els clients des d’una perspectiva comercial?
    • Què és vendre. Noves formes comercials. Procés de compra-venda.
    • Tipologia de la venda. La venda personal.
    • El punt de venda i el marxandatge.
    • Organització del treball: gestió de la cartera de clients.
  2. La relació amb el client.
    • Qualitat del servei al client.
    • Perfil del client actual.
    • Drets i obligacions del client.
    • Tipologia de comportaments del client i estratègies de gestió.
    • Institucions i Serveis de Protecció al consumidor.
  3. Servei d’atenció al client. Queixes i reclamacions.
    • Procediment i normativa en eles processos de reclamació. Documents necessaris.
    • Habilitats de comunicació en el servei d’atenció al client.
    • La conducció i resolució de conflictes.
    • El procés d’atenció de queixes i reclamacions.
  1. El pla de màrqueting com a eina de gestió.
    • Introducció al màrqueting.
    • El Pla Estratègic de Màrqueting en l’empresa: objectius, fases, implementació.
    • Seguiment i control del Pla de Màrqueting.
    • Polítiques de Màrqueting.
    • Estratègies de Màrqueting
  2. La gestió comercial.
    • Investigació i estudi de mercats i la seva segmentació.
    • Logística Comercial.
    • Control i gestió pressupostària.
    • L’oferta comercial.
    • Política de productes.
    • El Departament Comercial.
  3. Planificació i desenvolupament d’esdeveniments i actes comercials.
    • Organització i planificació d’esdeveniments.
    • Definició, difusió i desenvolupament dels esdeveniments d’una organització.
    • Identitat gràfica dels esdeveniments.
    • Protocol d’empresa.
    • Participació en esdeveniments estrangers i internacionals.
    • Avaluació d’esdeveniments.
  4. La comunicació en màrqueting.
    • Estratègies i eines.
    • Parlar en públic
  1. El màrqueting directe com a part del pla de màrqueting.
    • Introducció al màrqueting directe.
    • El micromàrqueting i la seva aplicació estratègica.
    • Màrqueting relacional.
  2. El pla de màrqueting directe.
    • Definició, estructuració i implementació del pla de màrqueting directe.
    • Avantatges del màrqueting directe front als mitjans massius.
    • Planificació de campanyes.
    • Els mitjans de màrqueting directe (premsa, emailing, bústia mòbil, màrqueting, etc.)
    • Màrqueting en línia.
    • Anàlisi de resultats.
    • Creativitat en el màrqueting directe: campanyes creatives.
  3. Estratègies d’interacció amb els clients.
    • Generació, gestió i comunicació de contactes.
    • Llistes i bases de dades.
    • Fidelització de clients.
    • Implementació d’un CRM.
    • Llei de Protecció de Dades.
  1. La web 2.0 en l’empresa.
    • L’evolució tècnica de la web.
    • Àrees d’actuació de l’empresa ne la web 2.0.
    • Estendre el treball de l’empresa.
  2. Màrqueting en mitjans socials – crear continguts i conversar.
    • Els mitjans socials.
    • Xarxes socials.
    • Gestió de xarxes socials.
    • Màrqueting 2.0: màrqueting en la xarxa.
  3. Màrqueting en mitjans socials – escoltar i mesurar.
    • Com avaluar la feina en els mitjans socials.
    • Limitacions, èxits i fracassos dels mitjans socials.
    • Gestió de crisi.
    • Apunts legals dels mitjans socials.