La formació, que es va fer de forma presencial, va comptar amb una desena d’assistents, la majoria comerciants, interessats per identificar les millors xarxes socials per al seu negoci
Mallorca Activa i la Cambra de Comerç de Mallorca han celebrat el primer curs del nou catàleg de digitalització que Mallorca Activa ha posat en marxa amb la col·laboració de la mateixa Cambra de Comerç, la FundacióBit i l’Institut d’Innovació Empresarial de les Illes Balears.
Aquesta primera formació va tenir lloc a la Casa de Cultura d’Alcúdia, i va tenir a en Julià Frau com a formador.
Al curs, que va tenir una durada de 2 hores, es varen identificar les principals xarxes socials que hi ha actualment per tal de conèixer a quin producte s’adapta millor cadascuna i poder així mostrar els productes d’una forma eficient.
Aquesta formació permetrà, a totes les empreses que hi varen assistir, decidir en quines plataformes han de tenir presència i com elaborar una estratègia per fer visibles tant els comerços com els seus productes. També es va explicar com es pot crear la imatge digital d’un petit comerç.
Mallorca Activa és la nova plataforma digital del Consell de Mallorca adreçada als municipis de menys de 20.000 habitants. La seva principal funció és la dinamització i l’activació del teixit productiu de l’illa mitjançant el foment del treball, la formació, el suport a l’emprenedoria i el creixement empresarial.