L’objectiu és promocionar el comerç local i impulsar el treball en xarxa i la cura amb el medi.
El consistori d’Algaida, juntament amb l’Associació de Comerç i Empresa d’Algaida, Pina i Randa, ha iniciat la «Campanya de Primavera 2021» amb l´objectiu de promocionar el comerç local, el treball en xarxa i el respecte al medi. Es lliuraran 250 bosses reutilitzables i es farà un sorteig de 20 vals de 50 euros per a compres al mateix municipi.
La campanya, que ja ha començat, estarà vigent fins al 31 de maig. Per participar-hi, els clients han d’emplenar una targeta que s’ha repartit amb l’agenda Primavera. En anar a comprar a qualsevol negoci o empresa del municipi (mínim 4 negocis diferents), els hi han de posar un segell o signar a cadascuna de les caselles. En tenir la targeta completa, es pot anar a recollir la bossa a l’Ajuntament d’Algaida els dimarts, dimecres i dijous de 9.00 a 13.00h. Hi ha un límit de 250 bosses, que es lliuraran per ordre de participació.
A més de les bosses, que són artesanes, de tela reutilitzable i cosides totalment a mà per part del grup de cosidores de Pina i del de costura de l’Associació de Gent Gran d’Algaida, Pina i Randa, les persones que lliurin les targetes amb els 4 segells de diferents negocis participaran en un sorteig de 20 vals de compra per valor de 50 euros cadascun que es podran bescanviar a qualsevol negoci del municipi. Totes les persones que lliurin targetes participen al sorteig dels vals, encara que no s’hagi pogut obtenir bossa perquè s’hagin exhaurit.
La regidora de Desenvolupament Local i Econòmic, Margalida Fullana, ha explicat que «la iniciativa pretén fer més atractives les compres al municipi i afavorir la relació entre el comerciant i el client amb el regal d’una bossa reutilitzable. També es pretén remarcar algunes de les funcions del comerç de proximitat: tenir cura del medi i de l’entorn més proper al poble».
Visita la pàgina de l’ajuntament d’Algaida per més informació i no t’oblidis de veure més iniciatives com aquesta a la nostres secció d’iniciatives municipals.