La formació, que es va fer de forma presencial, va comptar amb un grup de comerciants interessats a aprendre a millorar la seva relació amb el consumidor
Mallorca Activa i la Cambra de Comerç de Mallorca han celebrat un nou curs per a comerciants a Sant Llorenç des Cardassar. Aquesta formació va tenir lloc a l’Espai 36, i va tenir a n’Ana Feijó com a formadora.
Al curs, que va tenir una durada de 2 hores, es va explicar la importància de tenir una bona relació amb els consumidors per part de les empreses.
Aquesta formació permetrà, a totes les empreses que hi varen assistir, millorar la seva imatge de cara als seus clients, i elaborar una estratègia per millorar la seva comunicació.
Una part de la ponència, es va centrar en com potenciar l’atenció a través de canals digitals com WhatsApp Business, i millorar així les vendes.
Els assistents van valorar molt positivament que els conceptes s’expliquessin mitjançant exemples pràctics de casos d’èxit implantats en altres empreses. A més, va haver-hi molta interacció i participació.
Mallorca Activa és la plataforma digital del Consell de Mallorca adreçada als municipis de menys de 20.000 habitants. La seva principal funció és la dinamització i l’activació del teixit productiu de l’illa mitjançant el foment del treball, la formació, el suport a l’emprenedoria i el creixement empresarial.